A FIGYELEM KÖZÉPPONTJA

Jézus az Olajfák hegyén

2024-03-28
Gyerekkori traumáim közül messze kimagaslik az a felismerés, hogy Jézus jelentős mértékben hibáztatható az Olajfák hegyén lezajlott gyászos kimenetelű történésekért.…

(3) A kastély és lakói

2024-03-25
A festői szépségű Muine Bheag közelében található Shankill Castle-t sokak szerint átok sújtja. Diszkréten megbújva lapul egy dús erdőpark fái között, inkább taszítva, mint csábítva az odavetődőket. A közvélekedés szerint ez a rejtelmes környezet is erősíti azokat a legendákat, hogy a kastélyt kísértetek uralják.…

Kitárta kapuját az Irodalmi Tőzsde!

2024-03-16
Régi álmunk vált valóra azzal, hogy megnyitottuk honlapunkon az Irodalmi Tőzsdét, ahol a Regénytár részvények árfolyamindexének változását követhetik nyomon. A tulajdonukban lévő (e-boltunkban megvásárolt) részvények ugyanis a honlapon felbukkanó új posztok számától függően nyereséget (profitot) teremnek. A nyerség havonta egyszer manuálisan adható hozzá a talentum megtakarításukhoz. Jelenleg még csak három…

A várva várt gyilkosság

2024-03-02
Szenzációs hírünk van az élvezetes és izgalmas olvasmányok kedvelőinek: sikerült megállapodnunk az Írországban élő,…

Napi inspiráció

„Ez nem elég? – kérdezte szánalmat ébresztő tekintettel.”
John Tupholme - (1) Kihágás Kilkennyben

Részvényindexünk

20%

Bővebb információ itt.

Sherlock Holmes és az egyiptomi kúpcsiga

2024-02-26
Don Alejandro Mendozát, a széles körökben ünnepelt, nemzetközi hírű gitárművészt egy nappal a Royal Albert Hallban esedékes fellépése előtt holtan találták a szállodai szobájában. A Scotland Yard természetesen nagy erőkkel vonult ki a helyszínre, de az elegáns hotelszobában a zenész földön fekvő tetemén kívül nem fedeztek föl semmi rendkívülit. Mendoza hangszere ott hevert az érintetlen ágyon, és még csak rendetlenség, vagy…

A kisördög

2024-02-02
Éppen a reggeli kávémat iszogattam, amikor a konyhaablakon kinézve észrevettem, hogy egy szerelő kinézetű ipse ballag a bejárati…
FelFEL