A FIGYELEM KÖZÉPPONTJA

Az Alkotmánybíróság kilencedik elnöke

2024-04-16
Az egész országot lázban tartja az a kérdés, hogy vajon ki lesz az Alkotmánybíróság nyolcadik elnöke? Nehéz megegyezni ebben, de mi lenne, ha nem egy hanem, két elnöke volna ennek a híres testületnek? Egy bent ülne a…

A csoda neve: sör

2024-04-01
Hatalmas csapás a feleségeknek, de annál örömtelibb hír a férjeknek, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyosodott: a sör jót tesz a szervezetnek. Az erről szóló jelentés annyira friss, hogy szinte még gőzölög. Magam is remegve olvastam, nehogy félúton kiderüljön, ez is csak egy hoax, mint a netes újságírás többsége. Hál’ istennek,…

Napi inspiráció

„Szó nincs erről, csupán csak óvjuk az immunrendszerünket, amivel nem kizárólag önmagunknak teszünk jót, hanem az agyonterhelt egészségügynek is, nem beszélve arról, hogy ezzel tetemes bevételtől fosztjuk meg azokat a szélhámosokat, akik gyógyhatásúnak mondott, de valójában hatástalan patikaszerek megvásárlására ösztökélnek bennünket.”
Majoros Sándor - A csoda neve: sör

Részvényindexünk

12.08%

Bővebb információ itt.

Sherlock Holmes és az egyiptomi kúpcsiga

2024-02-26
Don Alejandro Mendozát, a széles körökben ünnepelt, nemzetközi hírű gitárművészt egy nappal a Royal Albert Hallban esedékes fellépése előtt holtan találták a szállodai szobájában. A Scotland Yard természetesen nagy erőkkel vonult ki a helyszínre, de az elegáns hotelszobában a zenész földön fekvő tetemén kívül nem fedeztek föl semmi rendkívülit. Mendoza hangszere ott hevert az érintetlen ágyon, és még csak rendetlenség, vagy…

A kisördög

2024-02-02
Éppen a reggeli kávémat iszogattam, amikor a konyhaablakon kinézve észrevettem, hogy egy szerelő kinézetű ipse ballag a bejárati…
FelFEL