február 2018

Tizenpár másodperc

Kezdet és vég Kezdet és vég. Még az ágyban feküdtem és a cigit szívtam, amikor ez…

Zajlik az élet

Salánki Anikó folytatásos regényének ötödik része ezen a linken olvasható.…

Még több talentum

Beszélgetés Tarhási Edomérral, a Bank of  Regénytár elnök-vezérigazgatójával.   – Elnök úr, naponta tucatjával jönnek a…

Egy megdöbbentő eset

Az úr ezerkilencszáznyolcvan-valahanyadik esztendejében, még János király boldogságos országlása idején, egy júliusi délelőtt módfelett szomorú és…

A 10-es szám bűvöletében

Kiruccanás a múltba – Mit farigcsálsz, választópolgár barátom? – Időgépet. – Minek az néked, te rosszéletű?…

Utóirat a Renoiron

Zene az olvasáshoz: httpsa://www.youtube.com/watch?v=z2e7oH1F7nI   Ez az írás a Rakéta Regényújság „Ön is lehet író” pályázatának díjnyertes munkája.…

A tollas tánc elmarad

Zene az olvasáshoz: httpsa://www.youtube.com/watch?v=eOc1mn-4EzE   Május vége felé Joci váratlanul hazajött az idegenlégióból. Akkora szenzáció volt…

Házasodjunk sejehaj!

Végre bekövetkezett a várva várt áttörés az automataiparban: itt a robotpap! Magas szinten celebrál és esket,…

Napi inspiráció

„Talán így volt, mégis elgondolkodtató, hogy lehet egy ilyen népszerű, még Nobel-díjra is felterjesztett írót ennyire negligálni? Már csak azért is érdekes a kérdés, mert – erre példa A fehér páva alapján Pacskovszky József rendezésében készült Majdnem menyasszony című film is – Herczeg nem akar határokat feszegetni: nem foglalkozik súlyos nemzeti sorskérdésekkel, nem érdekli a történelem, a politika, nem végez társadalmi mélyfúrást, csupán mesél, azt viszont szellemesen, jókedvűen, könnyed tollal.”
Kerékgyártó György - Már megint itt van a szerelem

Részvényindexünk

20%

Bővebb információ itt.

FelFEL