Bűvös bolt

Benjamin Babbler: A 7 mesterbölcsész

400 talentum

Tetszetősen kivitelezett, letölthető PDF-kiadvány.

Leírás

A magyar irodalom egyedülálló a világon. Nem azért, mert ebben mi vagyunk a legjobbak, hanem mert sehol másutt nem létezik a miénkhez hasonló népies-urbánus szembenállás. Ez a hungaricum – mert bizony az – a külföld számára éppen annyira értelmezhetetlen, mintha egy dzsungel mélyén élő, elszigetelt bennszülött törzs bizarr rítusáról lenne szó. Benjamin Babbler, a honi szórakoztató irodalom jeles képviselője, legújabb sikerregényében a humor irányából közelíti meg ezt a jelenséget. A mindenki által ismert klasszikus western, A hét mesterlövész stílusában írt szatírájában mind a két szekértábort kíméletlenül megsorozza, mégpedig úgy, hogy híven követi az ihletadó western sztorivonalát. A 7 mesterbölcsészben is egy falut kell megvédeniük a pénzért szerződtetett desperadóknak, csak nem a banditáktól, hanem a pesti urbánus költők – a libsik – hétvégi irodalmi délutánjától. A kétes egzisztenciájú mesterbölcsészek a népi ihletésű kultúra teljes arzenáljával sújtanak le a hatalmas túlerőben lévő pesti áfiumra. A váratlan fordulatokban bővelkedő kisregény elsősorban a kortárs magyar irodalom ismerőinek lehet érdekes és tanulságos. Mindenki más tét nélkül kacaghat rajta.

A zip-fájlban a regény pdf és epub-formátumban is megtalálható.

FelFEL