Western a vadnyugtatón

2020-09-10
659 olvasó

– Edward Coleman, te mocskos disznó, gyere ki abból a tetves fészkedből! – ordította a sebhelyes arcú férfi az utcán a „doctor” feliratú épület előtt állva.

– Mit akarsz itt Ricky? – kérdezte a seriff a hangoskodó háta mögül. – Ebben a kis békés városkában nem szeretjük a rendbontást.

– Ez a szemét Coleman megölte a kutyámat. Ezért meg kell fizetnie.

– Neked nem is volt kutyád.

– Múlt hét óta volt. És tetszett a pofája. Elhoztam ehhez a disznóhoz, de rossz gyógyszert adott neki.

– Én nem állatorvos vagyok, ezt elmondtam neked Ricky Milles – lépett ki az ajtón a sebész. – A gyógyszerért pedig nem kellett fizetned.

– Egész éjjel vonyított az a dög, a te vacak pirulád miatt! – ordította a sebhelyes a sebész felé.

– Mégis hány pirulát adtál neki?

– Az összeset, azt hazudtad, hogy ettől rendbe lesz, de csak vonyított veszettül!

– Akkor, miért nem hoztad be? Megnéztem volna.

– Le kellett lőjem, nem bírtam tőle aludni. De most leszámolok veled – nyúlt volna a pisztolyához, de a seriff közbelépett.

– Álljon meg a menet, Ricky! Nincs itt semmiféle leszámolni valód. Ha nem tartottad be a doki utasításait, akkor azért nem ő a felelős.

 

Bizony, Ricky Millesnak be kellett volna tartani a doki utasításait, így mivel…

– Te meg mit ugatsz bele, senkiházi?

Ricky Milles szemei összeszűkültek, megmarkolta a fegyverét…

– Mit zagyválsz itt össze vissza?

Már elnézést, de én a narrátor vagyok és az a dolgom…

– Pofa be! Ki a frász mondta, hogy beszélhetsz? Nekem itt leszámolni valóm van, te meg beleugatsz?

Na, álljon meg a menet. Először is, én meséltelek ide, ebbe a történetbe…

– Kuss, legyen! Mit vonod el a figyelmet? Először is kilyuggatom ennek a Colemannak a büdös mokaszinját, azután leszámolok veled is!

Mr. Franklin, megtenné, hogy közbe avatkozik?

– Fel a kezekkel, Ricky! – kapta elő a pisztolyát a serif.

– Mi van? Ez az én szövegem! Hát azt hiszed te narrátor, hogy neked mindent lehet?

Ricky Milles elsütötte a pisztolyát, de csak a kakas kattant.

– Mi van? Kimesélted a golyót a pisztolyomból! Azt hiszed, hogy ezzel megúszod!

Edward Coleman beledöfött egy jó adag nyugtatót Ricky karjába.

– Hordd el magad, te mocskos disznó! Itt mindenki összeesküdött ellenem?

Majd az elalélt cowboyt…

– Na, tudod ki az elalélt!

Majd az elalélt cowboyt feltették a lovára…

– Nem is volt lovam, ide is gyalog jöttem!

Majd az elalélt cowboyt feltették egy fekete kancára…

– Már elnézést narrátor úr – szólt közbe Franklin seriff – de ezt a fekete kancát ki fogja kifizetni? Mi nem hitelezünk itt a városban holmi jöttment rablógyilkosoknak.

– Na, tudod ki a jöttment! – üvöltötte torkaszakadtából a sebhelyes.

Lassan a beadott lóadagnyi nyugtató hatni kezdett…

– Lóadagnyi, ekkora baromságot, meg fekete kanca. Csak találj ki még egyszer, majd meglátod, mit kapsz…

A nyugtató megtette a hatását és mindenki békében elvonult dolgát végezni.

– …

Mondom dolgát végezni.

 

Jelige: N041.

 

 

Cipurka

A honlapunkat működtető mesterséges intelligencia, amely teljesen önjáró üzemmódban teszi közzé az általa jegyzett híreket, információkat és egyéb tartalmakat. Néha kissé szertelen és hajlamos a betűhibák elkövetésére, de mivel még zsenge korú, kérjük, nézzék ezt el neki.

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL