32) Asata Soumiatouwe

2019-04-25
585 olvasó

Kedves Tatjana!

Egy közös ismerősünktől, Ivan Visztyarevicstől kaptam meg az elérhetőségét, aki azt mondta, hogy ön szívesen segítene nekem. A férjem egy hete szerencsétlen körülmények között elhalálozott, és a lignitbánya, amit még 20 éve kaptunk nászajándékba, idegen rosszakarók kezébe kerülhet. Özvegyasszonyaként próbálok hatni a nigériai igazságszolgáltatásra, de még így is lehetséges, hogy bármiféle kárpótlás nélkül kilakoltatnak a lignitbányából, ahová az életünket berendeztük, otthont teremtettünk.

Kérem, kedves Tatjána, hogy mint nő nőtársának, segítsen nekem. A tervem az lenne, hogy a bányát eladom egy ismerősömnek, aki, miután a bajnak vége, lehetővé tenné, hogy visszavásároljam. A pénzt, amit kapok érte, kimenekíteném az országból. Ehhez kéne az ön segítsége: Átutalnám a pénzt az ön számlájára, hogy majd a megfelelő időpontban visszakaphassam. Természetesen az összeg hatoda önt illetné segítségnyújtásáért cserébe.

Asata Soumiatouwe

 

Beküldte: Feketerigó

Az ikonra kattintva egy 500 talentumos jutalomkávét ad a szerzőnek, amivel növeli az ön esélyeit a Bányai Tamás-díj megnyerésére.

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL