Nyári üzemszünet

2022-07-05
447 olvasó

Lassan, de biztosan minket is utolér a nyár, a pihenés. Mi tagadás, ránk fér már egy kis kikapcsolódás, mert az elmúlt hat hónapban ki sem látszottunk a munkából. Belefogtunk például egy számunkra is új videoprojektbe, és megkezdtük eddig legnagyobb regényvállalásunk, Az ellopott vaporetto folytatásos közlését. A többi, apróságnak tűnő munkafolyamatot most nem részletezem, elég az hozzá, hogy miközben a fő irányvonalak az olvasók számára is jól látható módon alakultak, a háttérben, láthatatlanul is komoly informatikai fejlesztés zajlott.

De most tombol a kánikula, és az olvasók többsége bizonyára azon töri a fejét, hová utazzon szép hazánkban vagy a nagyvilágban. A strandoknak és a légkondizott vendéglőknek nagyobb a népszerűségük mostanában, mint az írott szónak, így hát mi is szünetet tartunk.

Július 15. és szeptember 1. között az oldal nem fog frissülni, vagy ha mégis csak egészen rendkívüli okok miatt. Úgyhogy azt üzenjük, pihenjenek jól, és készüljenek az őszi kampányunkra, mert azt már most eláruljuk, hogy az újranyitás után több meglepetést is tervezünk.

Mindenkinek kellemes nyarat és gondtalan pihenést kívánunk!

Az ikonra kattintva egy 500 talentumos jutalomkávét ad a szerzőnek, amivel növeli az ön esélyeit a Bányai Tamás-díj megnyerésére.

Tarhási Edomér

(1955., Budapest) A Bank of Regénytár elnök vezérigazgatója, nemzetközi tekintéllyel bíró virtuális pénzügyi szakember, specialitása a virtuális befektetés és a látens pénzügyi haszon kulturális lecsapódása. Honlapunk saját fizetőeszközének, a talentumnak egyik megálmodója, létrehozója.

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL