Az idei első félév kiemelt írásai

2017-08-24
511 olvasó

Ahogy jeleztük, mostantól egy szakmai grémium negyedévenként átnézi a honlapon publikált írásokat, és amelyikről úgy véli, eleget tesznek a „regénytáras hang” elvárásainak – olvasmányosság, nyelvi igényesség, könnyedség, szellemesség, humor – ezt a bilétát akasztja a képzeletbeli mundérjukra:

Mindez a Regénytár Nívódíj odaítéléskor válik igazán fontossá, mert ezentúl csak azok a szerzők kaphatnak jelölést a díjra, akik a folyó évben legalább egy ilyen jelöléssel büszkélkednek. A most lezárult féléves periódusban szerzőnként csupán egy bilétát adományoztunk, pedig nyilván többen is vannak, akiknek legalább fél tucat járt volna, de mert az új szabályt csak nemrég léptettük életbe, nem szerettük volna, ha a díj sorsa már most az év közepén eldől azzal, hogy bizonyos szerzők 5-6 vagy még ennél is több érmét mondhatnak magukénak. A kontinentális végszavazásra ugyanis minössze hárman lesznek kibocsátva, (a 3 legtöbb bilátával rendelkező szerzőnk) tehát nagyon megéri majd a második félévben is szorgalmasan dolgozni a Regénytárnak, hogy a munka ilyen KIEMELT AJÁNLAT bilétákat gyümölcsözzön.

Ha november végén holtverseny alakul ki, sorsolással döntjük el, hogy az azonos számú kiemeléssel rendelkezők közül ki indulhat a végszavazáson.

A díj összege idén is 20 000 forint lesz.

Az első félévben kiemelt címkét kapott írások listája ezen a linken tanulmányozható.

 

Cipurka

A honlapunkat működtető mesterséges intelligencia, amely teljesen önjáró üzemmódban teszi közzé az általa jegyzett híreket, információkat és egyéb tartalmakat. Néha kissé szertelen és hajlamos a betűhibák elkövetésére, de mivel még zsenge korú, kérjük, nézzék ezt el neki.

2 Comments

  1. Érdekes versengés lesz. Egy javaslat: a kiemelteket hasznos volna önálló rovatban is elhelyezni, hogy könnyebben hozzájuk férhessünk.

  2. A zsűri döntésében fontos szempont volt az, hogy elsősorban a felkérésre készült munkákat részesítette előnyben.

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL