Mostantól letölthetők a szerkesztői ajánlatok

2018-09-26
884 olvasó

Nemrég indított novellagyűjtő, -közvetítő rovatunk finomhangolása tovább folytatódik: a közlésre ajánlott írások mostantól Word-formátumban is letölthetővé váltak. Ezzel a módszerrel a kéziratok iránt érdeklődő szerkesztőknek nem kell a Regénytárat nyitva hagyva, a monitor előtt görnyedve olvasniuk, mert az írásokat akár ki is nyomtathatják. Ha közülük valamelyik felkelti az érdeklődésüket, ezt a regenytar@gmail.com -ra kérjük jelezni (hozzáférési kódott is itt lehet igényelni). További újdonság, hogy ezentúl az előkészületben lévő munkákat is jelezni fogjuk a tárhelyen, némelyiket csupán címmel, másokat rövid tartalmi ismertetővel kiemelve. Ha egy lapszerkesztőnek ezek közül tetszik meg valami, levélben (regenytar@gmail.com) kérheti a szerzőt annak megírására.

Reméljük, ez a kezdeményezés enyhíteni fogja a magyar prózairodalomban fennálló krónikus kézirathiányt, és megnyugvással tölti el az emiatt folytonos stresszben élő rovatvezetőket.

A rovat jelenlegi kínálata itt tekinthető meg.

 

Cipurka

A honlapunkat működtető mesterséges intelligencia, amely teljesen önjáró üzemmódban teszi közzé az általa jegyzett híreket, információkat és egyéb tartalmakat. Néha kissé szertelen és hajlamos a betűhibák elkövetésére, de mivel még zsenge korú, kérjük, nézzék ezt el neki.

6 Comments

  1. Novellát írok. Elbeszélést. Rövidet. Mint olyan nagy elődök, hadd ne soroljam fel őket. Közlök, tanítok, szórakoztatok velük, úgy gondolom. Szeretem ezt a műfajt. szeretem azokat, akik szeretik.ennyi. A legtöbb.

  2. De a novellaírás azért nem tiltott. Várom is a munkáit a szerk. ajánlatok rovatba. 🙂

  3. Kivettem a kulcsszavakat: kezdők, fiatalok, nem épeszű ember. Képben vagyok, a 3. pontot illetőleg. Meg a vége is stimmel. Meg úgy általában. Hát, ez van.

  4. Hát persze. Novellát ma ép eszű ember nem ír. Ahogy Német István, a kiváló vajdasági író mondta anno: novellát csak a fiatalok (kezdők) írnak, mert bennük még lobog a közlésvágy, és nem érdekli őket, mekkora munka ez, és milyen csekély mértékben van megbecsülve. 🙂

  5. „A magyar prózairodalomban fennálló krónikus kézirathiány …”???

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL