Vadnyugati veszedelem

2020-09-29
743 olvasó

Lilába borult naplementés vadnyugati táj képe tárul elénk. Kiüresedettnek tűnő vadnyugati városban vagyunk. A kellemes fuvallat egy szalmaköteget görget. Egy kék ruhás lány közelít a városhoz, oldalán szelídített rókájával. Némán haladnak előre egymás mellett. Néha megállnak és csodálkozva néznek szét. Látják az elhagyatott szatócsüzletet, a hotelt, távolabb a kovácsműhelyt. Továbbmennek. A szalon előtt újra megállnak. Szájharmonika hangja hallatszik. A lány és a róka egymásra néznek. A róka kiolvassa Elza szeméből, hogy maradjon a szalon előtt, míg ő bemegy. A lány felmegy a lépcsőn, belép a szalonba. Két férfit talál ott, akik a bárpult előtt állnak. Mindketten a lány felé fordulnak és hosszasan bámulják. Elza közelebb jön. Az egyik férfi pisztolyt tart a kezében. Elza szemeit látjuk, majd a fegyvert. A lány nem érti, hogy miért fogja a fegyvert a férfi.

Odakint egy harmadik férfi közelít. Meglátja, amint egy róka ül a szalon előtt. Odamegy hozzá. Összenéz a rókával. Nem érti, miért ül ott olyan békésen. Éppen indulna ő is a szalonba, amikor Elza kijön. Odamegy hozzájuk. Elza a férfire néz. Aztán a rókára. A róka hipnotizálja szemeivel Elzát veszélyt jelezve. A lány ezután rémülten néz az idegen férfire. Majd elindulnak a rókával. Pár lépést tesznek.

A két szalonban tartózkodó férfi közben kijön. Látják, amint a lány távozik és feltételezik, hogy kihallgatta a beszélgetésüket. Elza és a róka haladnak előre. A pisztolyos férfi és idősebb társa mérgesen bámulják a távozókat. Összenéznek. Az idősebb erős pillantásával közli, hogy lője le a lányt. Látjuk a fegyvert, és ahogyan erősen fogja azt a kalapos férfi. Ezt látva, a harmadik férfi Elza után megy és elé áll. A lány és a róka megfordul. Látják, hogy ez az ismeretlen alak a védelmükre kel. A férfi közelebb lép két ellenfeléhez és hipnotikus tekintetével a két férfit arra készteti, hogy menjenek vissza a szalonba. Majd odamegy Elzához és a rókához. Rájuk egészen más tekintettel, megnyugtatással néz. A férfi szemeiben azt látjuk, hogy szeretne a rókával és Elzával menni, kíséretként, hogy vigyázzon rájuk.

Elza összenéz a rókájával. A róka megint hipnotizálja a lányt, így az azt látja a szemében, hogy csak ketten menjenek tovább, ne bízzanak a férfiban, mert valahol biztosan csapdát állított nekik. Elza visszahipnotizálja a rókát azt láttatva vele, hogy bízzanak a férfiban: meg fogja őket védeni a továbbiakban is. Háromszöget alkotva összeállnak és mintha egy láthatatlan szövetség jelét látnánk közöttük.

A róka és Elza összenéznek. A róka hipnotizáló szemeivel azt láttatja, hogy a lány és a megmentője együtt bámulják a naplementét, ő pedig nincs ott. Erre válaszul a lány visszahipnotizálja a rókát és azt láttatja, hogy ő és a róka nézik a naplementét. A férfi erre mindkettejüket hipnotizálja, és azt láttatja Elzával és a rókával is, hogy mindhárman nézik a naplementét. Mintha láthatatlan kapocs lenne közöttük.

Végül megint az elhagyatott vadnyugati város kapujában látjuk Elzát és a rókát. Az állat mintha hipnotizált állapotban lenne. Elza alig hallható dalt dúdol (talán altatót), amitől a róka elkábulva látja a meg sem történt eseményeket. Elza lassan távolodik a rókától, mivel semmi köze sincs hozzá és végül az állat magára marad a városkapuban.

 

Jelige: ViLanders8

 

 

Cipurka

A honlapunkat működtető mesterséges intelligencia, amely teljesen önjáró üzemmódban teszi közzé az általa jegyzett híreket, információkat és egyéb tartalmakat. Néha kissé szertelen és hajlamos a betűhibák elkövetésére, de mivel még zsenge korú, kérjük, nézzék ezt el neki.

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL