Novellapályázat eredményhirdetés

2021-10-31
917 olvasó

A csatolt videóban megtekinthető Halloween esti ÉLŐ irodalmi műsorunk teljes felvétele. Az adásban kommentelők egy 10 000 forintos jutalomért versenyeztek, amelyet a legszellemesebb megjegyzést posztoló néző kaparinthatott meg, a műsor két szereplőjének döntése alapján. Az adásban felolvastuk a horror novellaíró pályázatunkra érkezett, és a zsűri által legérdekesebbeknek tartott írásokat, és egyéb meglepetések mellett egy utószinkronizált 1910-es Frankenstein rövidfilmet is láthattak. Sajnos a zsűri elkövetett egy hibát: Délczegh Nikolett díjazásra érdemes művét technikai okokra hivatkozva – tévesen – diszkvalifikálta. Ezt most bocsánatkéréssel korrigáljuk: pályázónk, csakúgy, mint a közönségdíjazott mű harmadik helyezést ért el.

 

A DÍJAZOTTAK: 

 

1.   Forrai N. Eszter – Csendélet

2.   Keszthelyi Nándor – Haláli a mosolya

3.   Délczegh Nikolett – Rideg sors

3.   Erdős Sándor – Rettenet (a közönség szavazatai alapján)

 

LEGSZELLEMESEBB KOMMENT DÍJ: 

 

Kálmán András: „​Tükröm-tükröm, mondd meg nékem, Gyuri olvas-e a vidéken?”

 

A nyertesek a beküldött munkájuk újbóli elküldésével igazolhatják személyazonosságukat, erre egy hónap áll rendelkezésükre, a határidő tehát 2021. december 1.

A díjat csak akkor utaljuk át, ha a szerző beleegyezik a műve honlapunkon történő publikálásába. Ha ez ütközik a műnek egy másik, korábbi közzétételébe, vagyis, ha kiderül, hogy az írás nem nálunk jelent meg először, a díjat visszatartjuk. A szerző a visszaigazoló levelével kijelenti, hogy a művet máshol nem publikálta, és a közlés joga a Regénytárat illeti meg. A nyertes művek közzétételét  a visszaigazoló levelek beérkezésének függvényében hamarosan megkezdjük.

A honlapunkon közzétett írását természetesen mindenki megoszthatja.

Külön értesítés senkinek sem küldünk, aki a díjért december 1-ig nem jelentkezik, a neki járó pénzösszeget nem kapja meg.

 

LEVELEZÉSI CÍM: regenytar@gmail.com

 

BÓNUSZ AJÁNDÉK MINDEN PÁLYÁZÓNAK:  A novellapályázatunkon részt vett szerzőknek fejenként 5000 talentum regénytáras virtuális fizetőeszközt ajándékozunk (a talentumról bővebben itt olvashatnak). Az ajándék feltétele a regénytáras regisztráció, és hogy a felhasználói nevüket e-mailben beküldjék a szerkesztőségünkbe.

 

SPECIÁLIS AJÁNDÉK: erről a linkről kb. egy hónapig letölthető a műsor vágott, javított, HD-minőségű videója.

 

A műsorban ígértünk egy antológiát is (munkacíme: A zöld hulla éjfélkor kopogtat), ám ez esetben fordítva működik a rendszer: aki december 1-ig nem jelzi levélben, hogy nem kíván az írásával szerepelni a gyűjteményben, a műve automatikusan bekerül a válogatásba. Nyomdai minőségben tördelt, és igény szerint kinyomtatható, könyvvé formálható pdf-kiadványt tervezünk, ami előre láthatóan jövő év elején jelenik meg a Regénytár e-boltjában, ahonnét talentumért lehet majd letölteni (ez honlapunk saját virtuális fizetőeszköze). A pályázaton részt vett szerzők természetesen ingyen megkapják ezt a kiadványt.

 

Figyeljék továbbra is a posztjainkat, híreinket, mert az antológiáról és egyéb akciónkról, terveinkről így tesszük közzé az újdonságokat.

 

 

Minden pályázónak, nézőnek és olvasónak köszönjük a játékot.

 

KAPCSOLÓDÓ LINKEK

Haláli a mosolya – Keszthelyi M. Nándor második helyezett elbeszélése

Hobbinak tekintem, de komolyan veszem – interjú Keszthelyi M. Nándorral, a Regénytár horrornovella-író pályázatának második helyezettjével

Az írás lélektana (videó) – beszélgetés Forrai N. Eszterrel, a Regénytár horrornovella-író pályázatának első díjasával

Csendélet – Forrai N. Eszter győztes novellája

A novellapályázat beharabgozója (videó) 

Az ikonra kattintva egy 500 talentumos jutalomkávét ad a szerzőnek, amivel növeli az ön esélyeit a Bányai Tamás-díj megnyerésére.

Majoros Sándor

A Regénytár alapító- főszerkesztője, aki célul tűzte ki maga elé az igényes (nívós) szórakoztató és a komoly, elhivatott irodalom közötti „északnyugati átjáró” megtalálását. Ez a honlap ennek az útkeresésnek a gyakorlatozó terepe, néha komoly, máskor komolytalan, de mindig egyedien különleges és szórakoztató. Majoros jelenleg Budapesten él, néha dolgozik, máskor csak lóbálja a lábát. Mentségére legyen mondva a régi igazság, amely szerint az író akkor is ír, ha ez olyan nagyon nem is látszik: belsőleg alkot.

6 Comments

  1. Én is élveztem. Szórakoztató volt a pályázat is és a Halloween esti műsor is.

  2. Mi is gratulálnunk, és köszönjük a részvételt, a figyelmet, de főleg a játékot, mert ez ugye, főleg játék volt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL