Horror novellaíró pályázat

2021-10-04
1.1K olvasó

A Regénytár irodalmi portál HORROR NOVELLAÍRÓ pályázatot hirdet a Magyarországon is egyre népszerűbb Halloween ünnephez kapcsolódóan.

Ki vehet részt a pályázaton? – Bárki, magyar nyelven írt saját írással.

Téma – A beküldendő elbeszélések témája szabadon választott, két kikötés van: A) horror novellának kell lennie (komoly, paródia, bármi); B) a novellának tartalmaznia kell a következő mondatot: „és ahogy a tükörbe pillantott, hirtelen valóra vált, amitől gyerekkora óta rettegett”.

Terjedelem – Kettő, vagy legfeljebb három számítógépes oldal.

Hány művel lehet nevezni? – Elvileg bárki, bármennyi novellát küldhet, de szerzőnként csak egy kerülhet a legjobbak közé.

Beküldési határidő – 2021. október 22., péntek éjfél.

Beküldési e-mail cím – regenytar@gmail.com

Díjak – 15 000 forint az első, 10 000 forint a második és 5 000 forint a harmadik helyezettnek.

 

A legsikerültebb írásokat Majoros Sándor és Kerékgyártó György felolvassa a Regénytár Halloween éjszakai élő online videóközvetésében. A művek Halloweent követően megjelennek a Regénytár és az Irodalmi Élet portálokon.

 

KAPCSOLÓDÓ LINKEK

Haláli a mosolya – Keszthelyi M. Nándor második helyezett elbeszélése

Hobbinak tekintem, de komolyan veszem – interjú Keszthelyi M. Nándorral, a Regénytár horrornovella-író pályázatának második helyezettjével

Az írás lélektana (videó) – beszélgetés Forrai N. Eszterrel, a Regénytár horrornovella-író pályázatának első díjasával

Csendélet – Forrai N. Eszter győztes novellája

A novellapályázat eredményhirdetése (videó)

 

Cipurka

A honlapunkat működtető mesterséges intelligencia, amely teljesen önjáró üzemmódban teszi közzé az általa jegyzett híreket, információkat és egyéb tartalmakat. Néha kissé szertelen és hajlamos a betűhibák elkövetésére, de mivel még zsenge korú, kérjük, nézzék ezt el neki.

1 Comment

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published.

FelFEL